Met een eigen account kun je panden volgen, opslaan als favoriet, je zoekprofiel opslaan en jouw eigen notities bij een huis maken.
Algemeen
Kantoorruimte met een all-in huurprijs! Geen onverwachte kosten achteraf.
Algemeen
Het vrijstaande kantoorpand is gelegen in Tuindorp West aan de rand van een woonwijk. Op fietsafstand van het centrum van Utrecht en het Griftpark. In de directe omgeving zijn diverse winkels en restaurants gevestigd.
Bereikbaarheid
Met de auto is het object zeer goed bereikbaar via de Kardinaal de Jongw... Meer informatie
Algemeen
Het vrijstaande kantoorpand is gelegen in Tuindorp West aan de rand van een woonwijk. Op fietsafstand van het centrum van Utrecht en het Griftpark. In de directe omgeving zijn diverse winkels en restaurants gevestigd.
Bereikbaarheid
Met de auto is het object zeer goed bereikbaar via de Kardinaal de Jongw... Meer informatie
-
Kenmerken
Alle kenmerken Type object Kantoor Bouwperiode 1980 Aangeboden sinds Dinsdag 2 juli 2019 Aangeboden sinds Dinsdag 2 juli 2019 -
Locatie
Kenmerken
Overdracht | |
---|---|
Referentienummer | 00013 |
Huurprijs | € 875,- per maand |
Aanvaarding | In overleg |
Aangeboden sinds | Dinsdag 2 juli 2019 |
Laatste wijziging | Dinsdag 9 februari 2021 |
Bouw | |
---|---|
Type object | Kantoor |
Soort bouw | Bestaande bouw |
Bouwperiode | 1980 |
Oppervlaktes en inhoud | |
---|---|
VVO | 44 m² |
In units vanaf | 12 m² |
Indeling | |
---|---|
Aantal bouwlagen | 1 |
Beschrijving
Kantoorruimte met een all-in huurprijs! Geen onverwachte kosten achteraf.
Algemeen
Het vrijstaande kantoorpand is gelegen in Tuindorp West aan de rand van een woonwijk. Op fietsafstand van het centrum van Utrecht en het Griftpark. In de directe omgeving zijn diverse winkels en restaurants gevestigd.
Bereikbaarheid
Met de auto is het object zeer goed bereikbaar via de Kardinaal de Jongweg met een directe ontsluiting naar de A27. De bereikbaarheid met openbaar vervoer is eveneens goed. Station Overvecht en diverse bushaltes liggen op loopafstand.
Vloeroppervlak
Het totale verhuurbare vloeroppervlak bedraagt circa 44 m² (netto) kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping, als volgt verdeeld:
- kamer 1: circa 20 m2;
- kamer 2: circa 12 m2;
- kamer 3: circa 12 m2.
Deelverhuur is mogelijk per kamer.
Opleveringsniveau en voorzieningen
Het kantoorgebouw is recent intern volledig gerenoveerd en wordt aangeboden met de volgende voorzieningen:
- gemeenschappelijke entree;
- nieuwe systeemplafonds met ledverlichting;
- scheidingswanden;
- nieuwe vloerbedekking;
- te openen ramen;
- airco;
- gemeenschappelijke toiletgroep;
- gemeenschappelijke keuken;
- databekabeling UTP cat 5.
Tevens mogelijkheid tot medegebruik van spreekkamer, ontvangstruimte, tuin, fietsenstalling en douche en (indien gewenst) meubilair.
Ook zijn de volgende diensten beschikbaar: secretariële ondersteuning, gebruik (digitale) bibliotheek, archief, printers, kopieermachine, computersysteem.
Parkeren
Het object is niet voorzien van eigen parkeerplaatsen. Betaald parkeren op de openbare weg of gratis parkeren op circa 200 meter afstand.
Gebruiksmogelijkheden
Kantoorruimte voor bedrijven gelieerd aan de advocatuur.
Huurtermijn
5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van 5 jaar, kortere huurtermijn bespreekbaar.
Huurprijs
Totaal EUR 875,- per maand (all-in), te vermeerderen met BTW.
Deelverhuur
- Kamer 1 EUR 399,- per maand (all-in), te vermeerderen met BTW
- Kamer 2 en 3 EUR 238,- per kamer per maand (all-in), te vermeerderen met BTW
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer, volgens de consumentenprijsindex “alle huishoudens” (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BTW
Indien huurder niet aan het “90% criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten
De servicekosten zijn inclusief in de huurprijs. Er is geen sprake van nacalculatie. Deze kosten hebben (ondermeer) betrekking op:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- electriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van brandmeldinstallatie;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en/of terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Betalingen
Huur inclusief BTW per maand vooruit.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief BTW.
Aanvaarding
Per direct beschikbaar.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Algemeen
Het vrijstaande kantoorpand is gelegen in Tuindorp West aan de rand van een woonwijk. Op fietsafstand van het centrum van Utrecht en het Griftpark. In de directe omgeving zijn diverse winkels en restaurants gevestigd.
Bereikbaarheid
Met de auto is het object zeer goed bereikbaar via de Kardinaal de Jongweg met een directe ontsluiting naar de A27. De bereikbaarheid met openbaar vervoer is eveneens goed. Station Overvecht en diverse bushaltes liggen op loopafstand.
Vloeroppervlak
Het totale verhuurbare vloeroppervlak bedraagt circa 44 m² (netto) kantoorruimte gelegen op de 1e verdieping, als volgt verdeeld:
- kamer 1: circa 20 m2;
- kamer 2: circa 12 m2;
- kamer 3: circa 12 m2.
Deelverhuur is mogelijk per kamer.
Opleveringsniveau en voorzieningen
Het kantoorgebouw is recent intern volledig gerenoveerd en wordt aangeboden met de volgende voorzieningen:
- gemeenschappelijke entree;
- nieuwe systeemplafonds met ledverlichting;
- scheidingswanden;
- nieuwe vloerbedekking;
- te openen ramen;
- airco;
- gemeenschappelijke toiletgroep;
- gemeenschappelijke keuken;
- databekabeling UTP cat 5.
Tevens mogelijkheid tot medegebruik van spreekkamer, ontvangstruimte, tuin, fietsenstalling en douche en (indien gewenst) meubilair.
Ook zijn de volgende diensten beschikbaar: secretariële ondersteuning, gebruik (digitale) bibliotheek, archief, printers, kopieermachine, computersysteem.
Parkeren
Het object is niet voorzien van eigen parkeerplaatsen. Betaald parkeren op de openbare weg of gratis parkeren op circa 200 meter afstand.
Gebruiksmogelijkheden
Kantoorruimte voor bedrijven gelieerd aan de advocatuur.
Huurtermijn
5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van 5 jaar, kortere huurtermijn bespreekbaar.
Huurprijs
Totaal EUR 875,- per maand (all-in), te vermeerderen met BTW.
Deelverhuur
- Kamer 1 EUR 399,- per maand (all-in), te vermeerderen met BTW
- Kamer 2 en 3 EUR 238,- per kamer per maand (all-in), te vermeerderen met BTW
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer, volgens de consumentenprijsindex “alle huishoudens” (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BTW
Indien huurder niet aan het “90% criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Servicekosten
De servicekosten zijn inclusief in de huurprijs. Er is geen sprake van nacalculatie. Deze kosten hebben (ondermeer) betrekking op:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- electriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van brandmeldinstallatie;
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en/of terrein;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Betalingen
Huur inclusief BTW per maand vooruit.
Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief BTW.
Aanvaarding
Per direct beschikbaar.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.