Ratelaar 35 Nieuwegein-15.jpg IMG_2464.jpg IMG_2465 kopie.jpg IMG_2467.jpg

Te huur: Ratelaar 41, 3434 EW Nieuwegein

€ 967,50 /mnd
Type object Kantoor
Totale VVO 77 m²
In units vanaf 77 m²
Aanvaarding In overleg

Notitie

Algemeen

Algemeen
Het volledig gerenoveerde kantoor-/praktijkgebouw, plaatselijk bekend als Buurtplein Zuid, is toekomstbestendig gemaakt en omgetoverd tot een fris, energiezuinig, en milieubewust gebouw.

De volgende ondernemingen zijn o.a. reeds in het pand gevestigd: Zorgplein Zuid (een samenwerking tussen drie huisartsenpraktijken, fysiotherapiepraktijk Zorgplein Zuid en de service-apotheek Vree... Meer informatie
  • Kenmerken

    Alle kenmerken
    Type object Kantoor
    Bouwperiode 1978
    Aangeboden sinds Dinsdag 11 juli 2023
  • Locatie

Kenmerken

Overdracht
Referentienummer 00213
Prijs € 967,50 per maand
Aanvaarding In overleg
Aangeboden sinds Dinsdag 11 juli 2023
Laatste wijziging Maandag 31 juli 2023
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwperiode 1978
Oppervlaktes en inhoud
VVO 77 m²
In units vanaf 77 m²
Indeling
Aantal bouwlagen 1
Locatie
Ligging Dichtbij openbaar vervoer, In woonwijk, Nabij winkelcentrum
Lokale voorzieningen Geldautomaat binnen 500 meter, Recreatie binnen 500 meter, Restaurant binnen 500 meter, Winkel binnen 500 meter, Supermarkt binnen 500 meter
Bereikbaarheid Afrit van de snelweg op 500 meter tot 1000 meter, Bushalte op 0 meter tot 500 meter, Tramhalte op 0 meter tot 500 meter
Energieverbruik
Energielabel A
Energie-index 0,84

Beschrijving

Algemeen
Het volledig gerenoveerde kantoor-/praktijkgebouw, plaatselijk bekend als Buurtplein Zuid, is toekomstbestendig gemaakt en omgetoverd tot een fris, energiezuinig, en milieubewust gebouw.

De volgende ondernemingen zijn o.a. reeds in het pand gevestigd: Zorgplein Zuid (een samenwerking tussen drie huisartsenpraktijken, fysiotherapiepraktijk Zorgplein Zuid en de service-apotheek Vreeswijk), psychologen en diëtisten, MOvactor, FAIR’S lunchroom, Medipoint, een schoonheidssalon en de Gemeente Nieuwegein.

FAIR’S lunchroom is een initiatief van MOvactor waarbij mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt onder professionele begeleiding een opleiding krijgen tot gastheer, gastvrouw of kok. De producten waarmee FAIR'S werkt zijn stuk voor stuk puur, biologisch en fair trade. Voor uw lunch, hapjes en drankjes kunt u terecht in de lunchroom. Ook kunt u bij FAIR'S alles afnemen van ontbijt tot diner en van catering tot banqueting.

Direct naast het object is het eveneens gerenoveerde winkelcentrum Hoogzandveld gelegen met een goede diversiteit aan winkels, waaronder: Action, Albert Heijn, Bruna, Keurslager Wim de Graaf, Slijterij Wijnhandel Zandveld, Visspecialist Robbert Sier, Trekpleister drogisterij, bakker Oorbeek, New York Pizza, Unagi Sushi en Kwalitaria.

Bereikbaarheid
Het gebouw is met de auto uitstekend bereikbaar. Direct gelegen aan een doorgaande weg met op enkele minuten afstand aansluiting op de rijkswegen A2, A12 en A27.
Ook met het openbaar vervoer is het object uitstekend bereikbaar. De haltes van zowel de sneltram als de bus bevinden zich direct naast het gebouw met directe verbindingen naar o.a. Utrecht CS.

Vloeroppervlak
Het beschikbare verhuurbare vloeroppervlak is circa 77,4 m2 kantoorruimte, inclusief aandeel algemene ruimten, gelegen op de 2e verdieping.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte zal (schoon en ontruimd) worden aangeboden met de volgende voorzieningen:
- representatieve hoofdentree;
- trappenhuis;
- personenlift;
- video-intercom;
- luchtbehandelingsinstallatie;
- decentrale verwarming en koeling door middel van een luchtwarmtepomp (VRF-systeem) van Daikin, op kamerniveau in te stellen;
- mechanische ventilatie in pantry en toiletgroepen;
- noodverlichting;
- te openen gevelramen v.v. dubbele beglazing HR ++;
- gemeenschappelijke pantryvoorziening(en);
- gemoderniseerde dames- en herentoiletgroepen (2 per bouwlaag);
- mindervalidentoilet op de 1e verdieping;
- wandkabelgootsysteem langs de gevels met 4 wandcontactdozen per 3,6 meter;
- akoestische systeemplafonds met energiezuinige, beeldschermvriendelijke verlichtingsarmaturen;
- scheidingswanden uitgevoerd in metal-stud, van betonvloer tot betonvloer, geluidsisolatie 50dB, (MS 100/2.50.2).
- kamerhoge toegangsdeur met zijlicht.

Parkeren
In de directe omgeving is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid op de openbare weg.

Gebruiksmogelijkheden
Kantoor-/praktijkruimte voor zorg gerelateerde bedrijven.

Huurprijs
EUR 967,50 per maand, te vermeerderen met BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer, volgens de consumentenprijsindex “alle huishoudens” (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
In overleg.

Betalingen
Huur en servicekosten inclusief BTW per maand vooruit.

BTW
Indien huurder niet aan het “90% criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd. Deze compensatie bedraagt thans 5%.

Verrekenbaar voorschot servicekosten
EUR 354,75 per maand (EUR 55,- per m² per jaar), te vermeerderen met BTW, als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor volgende leveringen en diensten:
- de kosten van vastrecht en verbruik van water, gas en elektriciteit;
- warmtelevering, waar ondermeer wordt verstaan het verbruik van brandstof en elektriciteit, bediening, serviceonderhoud en controle van alle daartoe in het gebouwen complex aanwezige installaties;
- stroomverbruik en onderhoud van de verlichtingsinstallaties van gemeenschappelijke ruimte en/of overige gemeenschappelijke technische installaties, bliksembeveiligingsinstallatie, signalering- c.q. bewakingsapparatuur e.d.;
- schoonhouden van alle of een deel van gemeenschappelijke ruimten en alles wat daartoe behoort, alsmede het wassen van de buitenbeglazing;
- reinigingsrechten of rioolbelasting, indien deze rechten betrekking hebben op het gebruik van het project door huurders;
- aanschaf, vernieuwing alsmede onderhoud van de in of bij het gehuurde aanwezige verwarmings- en warmwaterinstallaties alsmede de brandblusapparatuur, met inbegrip van signalering en leidingen;
- herstel van gebroken glasruiten of andere niet verhaalbare schade, inclusief het eigen risico, in gemeenschappelijke ruimten en in de gevel, dan wel de premie van een glasverzekering daarvoor;
- schoonmaken van de goten en platten;
- vervanging van lampen, inclusief opheffing van storing van de algemene verlichting;
- onderhoud van de rook- en/of branddetectie-installatie;
- herstellen van schade en/of beschadigen in de algemene ruimten, indien de veroorzaker niet bekend is;
- afvalverwerking d.m.v. ondergrondse afvalbak naast complex;
- 5% administratiekosten over bovenstaande leveringen en diensten.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Aanvaarding
In overleg, per direct beschikbaar.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend

Plattegronden

Sluiten

Recent bekeken