Regulierenring 20 hoofd.jpg Regulierenring _04.jpg Regulierenring _08.jpg Regulierenring impr 4.png.jpg Regulierenring impr 1.png Regulierenring _11.jpg Regulierenring _13.jpg Regulierenring _17.jpg Regulierenring _18.jpg Regulierenring _20.jpg Regulierenring _24.jpg Regulierenring _26.jpg Regulierenring _54.jpg Regulierenring _56.jpg Regulierenring _58.jpg Regulierenring _63.jpg Regulierenring _71.jpg Regulierenring 20_drone_02.jpg

Te huur: Volledig gerevitaliseerd, flexibel in te delen kantoor

Prijs op aanvraag
Adres: Regulierenring 20, 3981 LB Bunnik
Type object Kantoor
Totale VVO 1.010 m²
In units vanaf 500 m²
Aanvaarding In overleg

Notitie

Algemeen

Algemeen
Graag nodigen wij u uit in dit kantoor voor de toekomst in Bunnik! Na een complete revitalisatie opent paviljoen Reg. 20 in de zomer van 2022 de deuren. Hier kunt u samenwerken, overleggen en ontmoeten in een gezonde en flexibele kantooromgeving met een hip en eigentijds gevoel. Inclusief patiotuin en een ruim dakterras van maar liefst 83 m2.

Dit heeft het paviljoen u en uw medewer... Meer informatie
  • Kenmerken

    Alle kenmerken
    Type object Kantoor
    Bouwperiode 1992
    Aangeboden sinds Maandag 1 augustus 2022
  • Locatie

Kenmerken

Overdracht
Referentienummer 00196
Prijs Prijs op aanvraag
Aanvaarding In overleg
Aangeboden sinds Maandag 1 augustus 2022
Laatste wijziging Dinsdag 27 september 2022
Bouw
Type object Kantoor
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwperiode 1992
Oppervlaktes en inhoud
VVO 1.010 m²
In units vanaf 500 m²
Indeling
Aantal bouwlagen 3
Locatie
Ligging Bedrijventerrein
Lokale voorzieningen Geldautomaat op 500 meter tot 1000 meter, Restaurant op 500 meter tot 1000 meter, Winkel op 500 meter tot 1000 meter, Supermarkt op 500 meter tot 1000 meter
Bereikbaarheid Bushalte binnen 500 meter, Treinstation binnen 500 meter, Afrit van de snelweg op 2000 meter tot 3000 meter

Beschrijving

Algemeen
Graag nodigen wij u uit in dit kantoor voor de toekomst in Bunnik! Na een complete revitalisatie opent paviljoen Reg. 20 in de zomer van 2022 de deuren. Hier kunt u samenwerken, overleggen en ontmoeten in een gezonde en flexibele kantooromgeving met een hip en eigentijds gevoel. Inclusief patiotuin en een ruim dakterras van maar liefst 83 m2.

Dit heeft het paviljoen u en uw medewerkers onder andere te bieden: uitstekende ventilatie, biodynamisch licht dat het patroon van daglicht volgt: ’s ochtends koeler licht en ’s avonds warmer, per zone instelbare klimaatinstallatie naar de wens van de gebruiker, goede akoestiek door gebruik van wandvlakken met dempend materiaal (naar wens te bespannen met geprinte doeken), Grand Café op de begane grond, sport- en bewegingsruimte met ruime toilet- en douchevoorziening in het souterrain. Wij lichten het graag allemaal verder toe tijdens een bezichtiging.

Het pand is gelegen op het kleinschalige bedrijventerrein De Twaalf Apostelen in Bunnik. De omliggende bebouwing bestaat voornamelijk uit kleine en middelgrote kantoren en bedrijfsgebouwen. Op het bedrijventerrein zijn vele gerenommeerde bedrijven gevestigd waaronder BAM en ING. Het centrum van Bunnik ligt op 2 minuten autorijden waar diverse winkel- en horecavoorzieningen zijn.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed. Het object is met de auto vanaf de A12 binnen enkele minuten bereikbaar. Op 5 minuten loopafstand bevindt zich het treinstation van Bunnik alsmede diverse bushaltes.

Vloeroppervlak
Het totale verhuurbare vloeroppervlak bedraagt circa 1.010 m² kantoorruimte, conform
NEN 2580, als volgt verdeeld:

- souterrain : circa 162 m2
- begane grond : circa 464 m2
- 1e verdieping : circa 384 m2

Daarnaast voorzien van een ruim dakterras van circa 83 m2 en een patiotuin.

Deelverhuur is mogelijk, het pand is geschikt voor een of twee huurders.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt in de huidige gerenoveerde staat aangeboden met onder andere de volgende voorzieningen:
- intercom/belplateau bij de entree;
- basisverlichting kantoren d.m.v. spanningsrail met ledspots;
- lift;
- geëgaliseerde vloeren;
- gezamenlijke verkeersruimten gestoffeerd;
- keuken;
- sanitair groepen per verdieping;
- WTW luchtbehandelingsinstallatie v.v. ventilatieconvectoren;
- koelen of verwarmen middels warmtepomp v.v. fan coil units, verwarmingssysteem ondersteund met CV-ketel en radiatoren;
- akoestische textielframe spanwanden;
- elektrische screens zuidzijde;
- zonnepanelen;
- buitenterras v.v. onderhoudsarme vlonderdelen;
- terrasinrichting met plantenbakken en klimhulp.

Energielabel
Na afronding van de renovatie zal verhuurder een nieuw energielabel laten opstellen. Gelet op de innovaties is het streven dat dit A+ of hoger zal zijn. Voor huurders zal dit tot een lager energieverbruik leiden.

Parkeren
18 parkeerplaatsen op eigen terrein.

Gebruiksmogelijkheden
Kantoorruimte.

Huurprijs
Kantoorruimte: op aanvraag.
Parkeren: EUR 450,- per plaats per jaar.

Huurprijs is te vermeerderen met BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer, volgens de consumentenprijsindex “alle huishoudens” (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn
5 jaar.

Betalingen
Huur en servicekosten inclusief BTW per maand vooruit.

BTW
Indien huurder niet aan het “90% criterium” voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Verrekenbaar voorschot servicekosten
EUR 25,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW, als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor o.a. volgende leveringen en diensten:
- gas, water en elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s);
- idem van hydrofoorinstallatie;
- idem van automatische deurbediening;
- idem van buitenverlichting;
- idem van brandmeldinstallatie(s);
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Aanvaarding
In overleg, op korte termijn beschikbaar.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Plattegronden

Sluiten

Recent bekeken